Våre kundeløfter til deg

Bilen er noe av det dyreste vi eier, derfor er det viktig at du skal føle deg trygg når du leverer bilen din hos oss. Vi har derfor gitt oss selv noen kundeløfter som vi skal holde.

  • Arbeidet utføres alltid av en kvalifisert mekaniker.
  • Vi bruker alltid utstyr og dokumentasjon som er beregnet for nettopp din bil.
  • Du får hele 3 års garanti på reservedeler og monteringen av disse*
  • Hvis du vil så får du et skriftlig kostnadsoverslag på reparasjon.
  • Vi har alltid prisgaranti på service, les mer om hva det innebærer her.
  • Vi spesifiserer alltid hva som er reservedeler og hva som er arbeidstid på kvittering og faktura.
  • Det skal være enkelt å handle – med det svarte Mekonomenkortet kan du f.eks. rentefritt dele opp betalingen.
  • Vi tar ansvar for miljøet og har avtale med en sertifisert gjenvinningsbedrift som tar seg av vårt restavfall. Alle Mjøsbil sine avdelinger er sertifisert som Miljøfyrtårn.
  • Vi etterstreber alltid å gi deg en servicetid innen 7 dager.
  • Vi følger forbrukerkjøpsloven og forbrukerlovgivningen og retter oss etter Forbrukerrådets beslutninger.
  • Dersom ikke annet er avtalt og tydelig angitt på garantibeviset, gjelder kvitteringen som garantibevis. Merk at garantien er personlig og gjelder ikke mellom Mekonomen og eventuelt tredjepart. For turbobytte, motorbytte og girkasseskift gjelder 1 års garanti

* På reservedeler fra Promeister har vi opptil 5 års garanti. Les mer om Promeister her.